Fitxes de productes que ajuden a vendre

Foto de Joost Markerink a Flickr

És difícil trobar un servei de venda online en el qual les fitxes dels productes estiguin ben treballades. Sorprèn, perquè una bona redacció és fonamental per captar l’atenció del client i generar la confiança necessària per acompanyar-lo a comprar. De tant en tant apareix alguna botiga en línia amb les fitxes dels productes ben afinades, són casos… Continueu llegint Fitxes de productes que ajuden a vendre

La segmentació, per què és important en un lloc web d’empresa

"Berry Hard Work" Foto de JD Hancock a Flickr

Si vols que el teu lloc web corporatiu sigui realment útil i t’ajudi a contactar amb clients, és important que compleixi amb una sèrie de condicions. Avui et parlem d’una d’elles: la segmentació. Un lloc web corporatiu eficient cal que tingui els continguts principals ben segmentats. Què vol dir això? Doncs que cada concepte clau, cada… Continueu llegint La segmentació, per què és important en un lloc web d’empresa

Un punt d’equilibri per crear bons projectes

Hi ha conceptes que ja són clàssics, criteris i normes de desenvolupament que són vigents des del primer dia que algú va crear la primera línia de codi i que perduraran en el desenvolupament web, la creació d’aplicacions per a mòbils, tauletes, TV i qualsevol altre terminal que vagi sorgint. Són criteris que de tant… Continueu llegint Un punt d’equilibri per crear bons projectes

100 dies descobrint a fons l’ecommerce per a l’exportació

Fa uns mesos al correu d’etim.cat, la botiga en línia de la Cooperativa, va arribar una proposta per participar en el procés de selecció del primer Digital Export Accelerator, un programa pilot de Google i un grup d’empreses afins, per formar a 100 PIMES en tècniques de comerç electrònic internacional. Mig segon vam necessitar per… Continueu llegint 100 dies descobrint a fons l’ecommerce per a l’exportació

La càrrega de treball d’una botiga online

Digital no vol dir ni fàcil ni ràpid, encara que segurament tots hem passat pel mal pensament de creure que  tot era pim-pam. Ara bé, l’activitat digital és important per a una empresa, obre oportunitats d’interacció, de relació i de venda que ultrapassen molt i molt el tradicional comerç purament presencial.  Per tant, és una… Continueu llegint La càrrega de treball d’una botiga online