Estrenem nou web, aquest cop hem treballat per a nosaltres i val a dir que estem contents amb el resultat. Hem tingut l’oportunitat d’aplicar lliurement una sèrie de tècniques que creiem interessants i que en alguns casos ens resulta difícil que els nostres clients les acceptin per al seu propi web.
Pel que fa al posicionament, amb la intenció d’optimitzar-ne l’efectivitat tant en català com en castellà, hem fet dos webs independents sota dos dominis: .com per a la versió catalana i .es per a la versió espanyola. Ens preocuparem del bon posicionament en les dues llengües i ens esforçarem a aconseguir-lo tant en català com en castellà. A més, fent cas del nostre amic @jplanas, ben aviat publicarem el blog d’Enraona i el Tres minuts també en castellà.
Pel que fa a l’organització dels continguts hem donat molta importància a les pàgines interiors de productes. Les hem treballat amb cura, amb la intenció de donar-los sentit de forma independent. Gràcies a això, per una banda podrem treball el posicionament orgànic de cada una, i per l’altra tindrem un bon material per iniciar campanyes de posicionament de pagament per cada un dels nostres productes.
La redacció dels continguts ha estat la tasca més difícil: redactar per la Web ens agrada i molt, però parlar d’un mateix és molt complicat: de vegades una barreja de timidesa i d’obsessió per explicar-se bé complica la feina. En la redacció per a la Web cal ser breu, directe i clar, alhora cal ser precís i no deixar-se res important, però sempre s’ha de treure el gra de la palla. De fet el més important és que el potencial client t’entengui i li agradi allò que li expliques.
En aquest cas analitzarem amb molta cura la nostra feina i podrem esbrinar si hem sabut connectar. Vigilarem l’evolució de la tassa de conversió del nostre web i no ens deixarem ni un sol número per fer. Perquè tenim l’oportunitat d’experimentar i descobrir… de perfeccionar i de comprovar tota una sèrie de tècniques relacionades amb la redacció de les crides a l’acció, l’optimització dels continguts i l’efectivitat comunicativa d’un lloc web.