Web 2.0, empresa i fidelització de clients.

Quin sentit té per a l’empresa conèixer i adquirir una actitud 2.0? És realment útil, necessari i productiu? Avui et convidem a fer una breu reflexió sobre aquesta pregunta i t’aconsellem que utilitzis els 3 minuts per escoltar l’opinió de Genis Roca sobre Internet i la fidelització de clients.

Nosaltres hem recollit quatre idees bàsiques d’aquest vídeo, et recomanem que facis el mateix i t’agrairem molt que les comparteixis amb tots nosaltres.
El canvi. La Web 2.0 és un espai d’interacció entre persones, professionals i consumidors que expressen i comparteixen les seves opinions.
La novetat. Cal que l’empresa canviï la forma de relacionar-se amb el seu client, cal que aprengui a escoltar a preguntar i a valorar l’opinió d’altres professionals, de clients, de consumidors… de qualsevol persona disposada a compartir.
El cost del canvi. La Web 2.0 no necessita d’inversions en equipament i en infraestructura, necessita d’un canvi cultural. Cal que directius, professionals i treballadors integrin una actitud de xarxa en la seva activitat professional.
L’avantatge d’aquest canvi. La supervivència. La interacció habitual nodreix l’empresa de la informació necessària per a millorar el seu servei i oferir als seus clients allò que demanen.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada