Site icon El blog de Fesomia

La segmentació, per què és important en un lloc web d’empresa

Berry Hard Work

"Berry Hard Work" Foto de JD Hancock a Flickr

Si vols que el teu lloc web corporatiu sigui realment útil i t’ajudi a contactar amb clients, és important que compleixi amb una sèrie de condicions. Avui et parlem d’una d’elles: la segmentació.

Un lloc web corporatiu eficient cal que tingui els continguts principals ben segmentats.

Què vol dir això? Doncs que cada concepte clau, cada producte o servei que ofereixes necessita d’una única pàgina.

I per què he de tenir una pàgina per a cada producte o servei?

Perquè així és més fàcil captar l’atenció. El nostre client té un problema concret per resoldre i per tant cal que focalitzem tota la seva atenció allà on li podem explicar com li donarem una solució efectiva al seu problema.

A més tindràs així un lloc web ben organitzat i a punt per a disseminar-lo a la Xarxa:

Com s’aconsegueix tenir un lloc web ben segmentat?

És una feina de base i fonamental que es fa definint l’arbre de continguts. Atura’t a organitzar bé l’arbre de continguts del teu web, divideix i defineix bé els productes i serveis que ofereixes, segmenta’ls des del punt de vista del teu client, i fes que el teu lloc web tingui una pàgina per a cada un d’aquests productes i serveis clau.

 

Exemple d’arbre continguts per un web

Aquest és un arbre de continguts extret d’un cas real, d’una empresa que ofereix serveis tècnics per a cellers: en aquest cas la segmentació es va fer fins a detallar cada un dels serveis que ofereix, tant de serveis com de lloguer d’espais. Si vols donar-hi un cop d’ull aquí tens l’arbre al detall.

A Fesomia desenvolupem llocs web d’empresa enfocats a facilitar el contacte i les relacions comercials amb clients. Vols que t’ajudem a crear un lloc web d’empresa efectiu, sòlid, funcional i interessant? Parlem-ne!

Exit mobile version