Redacció amb visió de futur: amb els ulls al 2013

class2013

Hem fet un tomb pels llocs web de diferents universitats i n’hem trobat un d’especialment interessant, és el web de la Universitat de Wake Forest.

Aquest web, des de la pàgina d’inici, distribueix el visitant entre diferents seccions que parlen de les persones que formen i han format part de la universitat. D’entre les diferents seccions n’hem trobat una d’especialment interessant, s’anomena Class of 2013 i mostra el perfil d’un desena d’estudiants que han començat els estudis aquest any.

En volem destacar:

L’encert del títol  Class of 2013 (que podríem traduir per promoció del 2013)

Un títol amb una clara visió de futur i amb un missatge molt ben destil·lat: amb molt poques paraules se’ns explica que la universitat confia en el potencial dels seus estudiants, i que des del primer dia ja es pensa en la seva graduació d’aquí a quatre anys.

El testimoni d’alguns nois i noies que acaben de començar els seus estudis a Wake Forest.

Nou testimonis parlen dels seus orígens, de les seves particularitats culturals, els seus reptes personals i la seva il·lusió per començar a la universitat.

Són testimonis molt engrescadors que parlen de la tria d’uns estudis universitaris com una de les decisions més importants en la vida d’una persona. S’explica que el bagatge preuniversitari és important, perquè omple les butxaques dels alumnes amb experiències vinculants per als seus anys d’universitat. Finalment es reflecteix una actitud prosocial de caire humanitari, que impregna el tarannà de la universitat.

Funcionalitat i emotivitat en la justa mesura.

A les pàgines de Class of 2013  s’ha sabut condensar tota una sèrie de sentiments i emocions realment vinculats al món universitari. S’ha aconseguit oferir una imatge positiva, nova i amb una clara projecció de futur.

Però al web també s’hi troben les seccions informatives més habituals, sobre els estudis, el calendari, la localització, els serveis, les gestions administratives, etc. I és que sovint no cal substituir, és bo sumar i construir un bon missatge amb la dosi justa de pragmatisme, d’emotivitat, d’il·lusió, de funcionalitat… En fi, la recepta és ben senzilla: tria bons ingredients i combina’ls amb la dosi justa. No t’oblidis que cuines per altres persones.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.