Participem en unes jornades que organitza l’AIJEC sobre màrqueting

Ahir vam participar en la jornada formativa que va organitzar l’AIJEC sobre els canvis que hi ha hagut en el màrqueting a conseqüència de l’aparició de la Xarxa.

Pengem aquí l’esquema que ens va servir de base per fer la nostra xerrada. Aquest cop hem substituït les diapositives per un mapa de bombolles en bubbl.us, una eina molt interessant per a fer esquemes que té coses bones i coses no tan bones. Com a bo té que sempre s’hi pot anar afegint contingut nou, aquest matí ja hi hem fet algun canvi. Com a dolent té el sistema per compartir-lo, poc flexible.

enllaç a l'esquema
Clica damunt la imatge per veure tot l’esquema

7 comentaris

  1. M’hagués agradat poder escoltar la teva explicació sobre aquest tema…
    Però bé em conformo en poder veure ara aquest interessant esquema (“molt currat”) i m’emociona descobrir que un RT meu en forma part (com a eina de les que ajuden, menys mal!! …,ja,ja,ja). ;-)

    Salutacions,

  2. Gràcies Carles.
    Tu i jo ahir vam fer una “col·laboració en línia a temps real”. jaja! Estava revisant l’esquema i buscant exemples de llocs on hi hagués eines quan vaig rebre el teu twit i tal com va aparèixer al Time line el vaig posar a l’esquema com exemple.

  3. Importar? Si m’agrada i ho trobo molt oportú. La teva xerrada i la meva crec que es van complementar molt bé: tu vas parlar de màrqueting i xarxa i jo vaig parlar de comunicació i Xarxa. Una Bona combinació, no trobes? :-)

  4. Realment va ser un dia molt gratificant. Tinc la feliç sensació que em vaig portar més que no vaig aportar… i això en una jornada com aquesta crec que és el més important. La combinació de les dues presentacions (tot i que cadascú ens les havíem treballat per separat) crec que va ser molt interesant.
    Ens anirem trobant!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.