Tu que fas: atens al teu client o tens un web?

Avui he trucat a Telefonica. M’he negat a respondre a les preguntes que em feia un màquina i m’he quedat callada esperant que aparegués una veu humana, però la veu humana no ha aparegut. La màquina m’ha dit que ho sentia però no em podia ajudar i m’ha penjat! I és que vivim un món… Continueu llegint Tu que fas: atens al teu client o tens un web?

Blogs i crítiques, comentaris negatius i fins i tot insults.

Des d’aquí defensem que la xarxa és un espai d’interacció entre persones, i per tant no és un espai asèptic on estem protegit dels comentaris no desitjats. En els blogs, sobretot en els corporatius, aparentment sembla que una crítica negativa fa mal. Ara bé, una mala crítica és una excel·lent oportunitat per a mostrar un… Continueu llegint Blogs i crítiques, comentaris negatius i fins i tot insults.

A l’empresa comptem amb Twitter

Personalment Twitter m’encanta, és tan simple, tan directe, tan proper… Sí, he dit proper. Twitter em connecta cada dia amb la quotidianitat d’un munt de gent. Gent que em desitja un bon dia, m’explica coses interessants, m’alegra el dia, em fa riure, m’ajuda a fer petites troballes per la Xarxa i que em connecta amb… Continueu llegint A l’empresa comptem amb Twitter

Gravatar. Posem cares al diàleg.

Gravatar és un servei que trobarem en molts webs i blogs (com aquest) que permet una cosa molt simple: associar la nostra identitat digital a una imatge. Quan ens registrem a Gravatar, disposem d’un panell on podem anar associant les nostres adreces de correu electrònic a imatges. A partir d’aquí, quan participem en algun web… Continueu llegint Gravatar. Posem cares al diàleg.

Fidelització de clients, petites empreses i tomàquets Cherry

Els meus pares van tenir molts anys una carnisseria a Salou. La meva mare, que li agradava cuidar als clients, cada any plantava un bancal de tomàquets cherry al tros, i quan estaven al punt els portava a la botiga per regalar-los als clients. El detallet feia molta gràcia i els clients marxaven cap a casa… Continueu llegint Fidelització de clients, petites empreses i tomàquets Cherry