Flash o no Flash, encara és la qüestió?

El tema d’avui és difícil de tractar en 3 minuts (de fet, com la majoria), però ho intentarem: És correcte encarregar el web de la nostra empresa en “Flash”? Flash, recordem-ho, és una tecnologia que es va crear amb propòsits multimèdia i altament interactius, però ràpidament va envair la Web i molts desenvolupadors es van… Continue reading Flash o no Flash, encara és la qüestió?

Local Business Center: la meva empresa també a Google Maps

Algunes vegades quan es fa una cerca a Google apareix en els resultats un petit mapa i la ubicació d’algunes empreses. T’hi has fixat? Si no prova-ho: mira què passa si per exemple busques “bodega Gandesa” “hotel Figueres” o “veterinari Cambrils“. Les empreses que surten ubicades en aquestos mapes s’han donat d’alta al servei de… Continue reading Local Business Center: la meva empresa també a Google Maps

YouTube també per a empreses.

YouTube és un dels llocs web que ha aconseguit més fama, se’n parla molt i sovint els mitjans de comunicació es fan ressò d’algun vídeo espectacular. El vídeo és un mitjà molt àgil per explicar procediments de treball, accions o per donar instruccions. Algunes empreses i alguns professionals han sabut adonar-se del potencial d’aquest mitjà… Continue reading YouTube també per a empreses.

Què és el posicionament orgànic? És important?

A les empreses amb web, una de les grans preocupacions és aconseguir un bon posicionament orgànic als cercadors. Per saber què és el posicionament orgànic cal que recordem com funcionen les cerques a Internet. Generalment quan busquem una informació determinada fem el següent: Pensem en una paraula o una frase que identifiqui allò que busquem.… Continue reading Què és el posicionament orgànic? És important?