Formularis de contacte contrapublicitaris

Cartell que en anglès diu Quan desenvolupem un projecte web per una empresa acostumem a recomanar que es donin el major nombre de canals possibles perquè els seus client hi contactin: telèfon, correu electrònic, si cal un formulari de contacte, el número d’Skype si en tens, l’adreça real… En resum, el missatge només és un: dóna-li al teu client totes les facilitats de comunicació.

Potser ens oblidem que amb aquest consell hi ha implícita una recomanació, que fins ara consideràvem evident: sobretot, contesta les demandes del teu client, i fes-ho ràpid! Perquè a Internet 24 hores és una eternitat.

D’això me n’he adonat avui. Fa un munt de dies (mil anys, en temps internàutic) vaig omplir un formulari de contacte del web d’una gran i famosa empresa per fer una consulta, abans de decidir-me a gastar uns quants centenars d’euros en una de les seves aplicacions d’ofimàtica. El correu es devia perdre en la immensitat de la xarxa, perquè no me l’han contestat. Avui he rebut un butlletí electrònic on hi havia publicitat d’aquesta empresa, l’anunci m’ha fet recordar el correu oblidat i m’ha fer pensar que són uns impresentables.

Així que a partir d’ara el consell que donarem als nostre clients serà el següent: al teu web ofereix el major nombre de canals de comunicació que puguis atendre i sobretot, contesta les demandes dels teu clients abans d’acabar la teva jornada de treball.

1 comment

Leave a comment

L'adreça electrònica no es publicarà.

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.