Ahir al vespre vam ser a Falset, dins del programa d’actes que la Cooperativa Falset-Marçà ha organitzat coincidint amb la 16à. Fira del Vi, s’hi va incloure una xerrada per presentar el pla de comunicació digital per a la Cooperativa. Va ser una xerrada amb un encant especial: l’ambient de la sala de bótes, acollidor, tranquil, ampli,… Continueu llegint Comunitats centenàries que s’expliquen a l’entorn digital
Etiqueta: actitud 2.0
@taxioviedo: un model per a la petita empresa, si es mira a fons.
Aquesta setmana ha passat un d’aquells casos que a partir d’ara serà exemple obligat en les xerrades, cursos i presentacions sobre web 2.0 i empresa: un taxista d’Oviedo, fent servir les xarxes socials, concretament Foursquare, ha aconseguit que en dos dies mil·lers de persones el coneguin. Fent un resum ràpid dels esdeveniments l’assumpte ha anat així: Els… Continueu llegint @taxioviedo: un model per a la petita empresa, si es mira a fons.
Preguntes que fan fugir
Cada setmana em dono d’alta en algun o altre servei, forma part de la meva feina conèixer què hi ha a la Xarxa i mirar d’estar al dia que nous recursos, que amb el temps qui sap on poden arribar. Ahir vaig viure l’instant més reduït possible de permanència en una comunitat social, crec que… Continueu llegint Preguntes que fan fugir
Adéu @enraona
ACTUALITZACIÓ: Després de 6 anys hem tornat a Twitter. Mira perquè: http://bit.ly/peroperque NOTA: Aquesta entrada la vam escriure fa uns quants anys, quan la marca de la nostra empresa encara era “Enraona”. Ara treballem sota una altra marca, però continuem opinant el mateix que expressem en aquest article. A Enraona estem a punt de… Continueu llegint Adéu @enraona
Facebook amb finalitats pedagògiques?
Aquest matí hem participat en un curs dirigit a orientadors i tutors del DAR que treballen en Cicles Formatius. Ja acabàvem la sessió de treball quan a la conversa ha sorgit Facebook, i una de les assistents ha explicat que ella una part de la seva feina d’orientadora la fa en aquesta xarxa. Diu que va ser iniciativa de l’alumnat, que… Continueu llegint Facebook amb finalitats pedagògiques?