Guardiola Dixit

De vegades passa. Algú t’explica el seu projecte: —És nou, genial, diferent, potent, és la peça que faltava, és l’oportunitat d’impulsar una idea, una filosofia, un territori, és brutal, trencarem…  és una passada! I hem pensat que vosaltres ens ajudareu a traspassar-ho a Internet. I t’emociones, perquè participar en una obra tan dinàmica i que… Continueu llegint Guardiola Dixit

Participem en unes jornades que organitza l’AIJEC sobre màrqueting

Ahir vam participar en la jornada formativa que va organitzar l’AIJEC sobre els canvis que hi ha hagut en el màrqueting a conseqüència de l’aparició de la Xarxa. Pengem aquí l’esquema que ens va servir de base per fer la nostra xerrada. Aquest cop hem substituït les diapositives per un mapa de bombolles en bubbl.us,… Continueu llegint Participem en unes jornades que organitza l’AIJEC sobre màrqueting

No tinc tema per l’escrit d’avui

T’agradaria escriure més sovint al teu blog però et costa trobar un bon tema? Fas mil tombs per trobar què és allò que val la pena abocar en un apunt d’un blog? Si és així tinc una bona notícia, que t’explicaré en quatre bocins: 1.  Ningú sap de tot. El saber de la humanitat és… Continueu llegint No tinc tema per l’escrit d’avui

Transparència a la pràctica

Se’n parla molt de transparència a Internet. Realment crec que és una qualitat que s’ha de promoure però, com la majoria de termes abstractes, costa saber com els hem d’incorporar en la nostra activitat.  Pensant en l’empresa, el treball i la presència professional a Internet, se m’han acudit una sèrie d’accions que poden convertir la… Continueu llegint Transparència a la pràctica

Vida social més enllà de Facebook

Hem de reconèixer que Facebook ha fet fortuna i s’ha convertit en l’eina social per definició. No obstant existeixen molts altres recursos a través dels quals fem xarxa. Perquè fer xarxa no és l’objectiu, és la conseqüència. Les persones sempre hem buscat connexió amb altres persones per compartir experiències i neguits, i de forma natural… Continueu llegint Vida social més enllà de Facebook