Comunitats centenàries que s’expliquen a l’entorn digital

Ahir al vespre vam ser a Falset, dins del programa d’actes que la Cooperativa Falset-Marçà ha organitzat coincidint amb la 16à. Fira del Vi, s’hi va incloure una xerrada per presentar el pla de comunicació digital per a la Cooperativa. Va ser una xerrada amb un encant especial: l’ambient de la sala de bótes, acollidor, tranquil, ampli,… Continueu llegint Comunitats centenàries que s’expliquen a l’entorn digital

@taxioviedo: un model per a la petita empresa, si es mira a fons.

Aquesta setmana ha passat un d’aquells casos que a partir d’ara serà exemple obligat en les xerrades, cursos i presentacions sobre web 2.0 i empresa: un taxista d’Oviedo, fent servir les xarxes socials, concretament Foursquare, ha aconseguit que en dos dies mil·lers de persones el coneguin. Fent un resum ràpid dels esdeveniments l’assumpte ha anat així: Els… Continueu llegint @taxioviedo: un model per a la petita empresa, si es mira a fons.

Adéu @enraona

  ACTUALITZACIÓ: Després de 6 anys hem tornat a Twitter. Mira perquè: http://bit.ly/peroperque NOTA: Aquesta entrada la vam escriure fa uns quants anys, quan la marca de la nostra empresa encara era “Enraona”. Ara treballem sota una altra marca, però continuem opinant el mateix que expressem en aquest article. A Enraona estem a punt de… Continueu llegint Adéu @enraona

Guardiola Dixit

De vegades passa. Algú t’explica el seu projecte: —És nou, genial, diferent, potent, és la peça que faltava, és l’oportunitat d’impulsar una idea, una filosofia, un territori, és brutal, trencarem…  és una passada! I hem pensat que vosaltres ens ajudareu a traspassar-ho a Internet. I t’emociones, perquè participar en una obra tan dinàmica i que… Continueu llegint Guardiola Dixit

Participem en unes jornades que organitza l’AIJEC sobre màrqueting

Ahir vam participar en la jornada formativa que va organitzar l’AIJEC sobre els canvis que hi ha hagut en el màrqueting a conseqüència de l’aparició de la Xarxa. Pengem aquí l’esquema que ens va servir de base per fer la nostra xerrada. Aquest cop hem substituït les diapositives per un mapa de bombolles en bubbl.us,… Continueu llegint Participem en unes jornades que organitza l’AIJEC sobre màrqueting