Els contactes són molt importants en les relacions professionals, sovint ens proporcionen nous contactes, ens informem de novetats, ens recomanem nous serveis i de vegades parlen bé de nosaltres i ens ajuden a trobar noves oportunitats. En el treball l’ajut desinteressat d’una tercera persona és impagable. Linkedin és clarament una xarxa d’ús professional, el sistema… Continueu llegint Xarxes per a facilitar les relacions de treball
Etiqueta: empresa i internet
Mashups, barreges amb bons resultats.
Un mashup és una aplicació web que es construeix combinant diferents fonts. Amb aquest sistema s’ofereixen serveis web que aprofiten dades d’altres serveis i els reinventen, per oferir-ne de nous. Són molt habituls els mashup amb Google Maps, però també se’n trobem combinant altres serveis com Flickr, Youtube o fins hi tot Amazon. Twitxr, per… Continueu llegint Mashups, barreges amb bons resultats.
Blogs professionals. Masses avantatges per no provar-ho.
A Internet els continguts de qualitat tenen molt de valor, és per això que els blogs corporatius són una forma molt interessant i efectiva de connectar amb altres professionals del mateix sector i amb persones interessades en coneixements vinculats amb el nostre món professional. Els blogs professionals es nodreixen de l’experiència i del dia a… Continueu llegint Blogs professionals. Masses avantatges per no provar-ho.
Certificats de seguretat de servidors, confiança per als usuaris.
El divendres passat ja vam comentar que els servidors segurs protegeixen les dades que enviem per la Xarxa. Doncs bé, quan es publica un lloc web -una botiga electrònica, per exemple- en un servidor segur és necessari que un organisme autoritzat emeti un certificat, amb el qual es confirma que el propietari del servidor és qui… Continueu llegint Certificats de seguretat de servidors, confiança per als usuaris.
Web 2.0, empresa i fidelització de clients.
Quin sentit té per a l’empresa conèixer i adquirir una actitud 2.0? És realment útil, necessari i productiu? Avui et convidem a fer una breu reflexió sobre aquesta pregunta i t’aconsellem que utilitzis els 3 minuts per escoltar l’opinió de Genis Roca sobre Internet i la fidelització de clients. Nosaltres hem recollit quatre idees bàsiques… Continueu llegint Web 2.0, empresa i fidelització de clients.